jönköping inatt.



då har man varit i.....liiiinköping jajjjaaamään!
herregud vad less man börjar bli på stället.
rast nu i sthlm innan jag drar vidare mot jönköping o knoppar där inatt :)
apfint hotell så jag klagar inte faktiskt.
ska försöka ta nå fina bilder så ni får se :)
tog med mig datorn idag så jag kan nörda lite sen när jag kommer fram, har ju sovmorgon imorgon så kan nörda ett tag.
mina andra kollegor ska ner o ta en öl på harry som ligger i samma byggnad, men icke sa nicke för mig.
dag 2 med mina soppor nu, och tro det eller ej så rullar det faktiskt på rätt bra.
håll tummarna för mig :)


pajje ska ut o dricka öl ikväll, ska bli kul o höra sen när han ringer vilket skick han är i den lille parveln :)
hann vann en till biobiljett idag så nu har vi 5 stycken, bio bio wooohohoo, det är ju mysigt.

nej nu ska jag växla lite pengar innan det är dax att hoppa på tåget igen.
har ju la bistrooooo idag, igen.
imorgon blire lite shopping, ska shoppa ett par löparskor så jag kan ut o promenera, för dom jag har ju suger.
var ju ute o traskade med evelina igår men, aj mina benhinnor sa vafan emma håller du på med, typ.
humn.
så ska införskaffa mig ett par riktigt fina springa fort skor :)



jag och evelina peppade varran så det hette duga igår, smider lömska planer och jag LÄNGTAR!
30 maj, is THE date.

bloggar mer i jönköping.
smålande, here i come!
Överlev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0