im so bad.


jeflar.
nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen, igen.
sorry.

inatt har jag knoppat i linköping.
började 07:14 igår morse och åkte till götlaborg, hade 4 timmars rast, jäste lite på stan i solen och köpte en sallad o gick upp på hotellrummet och kikade på våra värsta år, al bundy, my man! :)
sen var det dax att fara upp till stockholmot igen, och sen slutligen pass till linköping där jag o miin besättning sov inatt.
jobbade upp till stockholm igen imorse och nu har jag 4 timmars f*cking j*vla OBETALD rast innan vi återigen ska till linköping o ha en timme rast och sen upp till stockhom igen då SLUTAR JAG!!! wooohooo.
ledig lördag och söndag :) det ska bli underbart skönt.

pajalas kompis jalle balle kommer upp till stockholm och ska tävla med oss i öldrickning.
typ.
imorgon ska jag o sweet på innebandyfinalerna i globen :) myspys.
ser framemot helgen. den som håller mig uppe i detta elände.
och karro, se till att pallra dig till Stockholm snart för jag o pajje saknar dig lilltjejen :D

annars vet jag inte vad som hänt, inget speciellt. typ.
hängt lite med vero, jäst med sweet och kramats med charlotta och wirre.




idag kommer min ipod som jag fått av pajje, woho lycka! :)
nej nu ska jag dra på mig lite makeup så mina kunder inte tror att jag jobbat sen 07 igårimorse...........


Överlev! (det ska jag försöka göra)

Kommentarer
Postat av: PG

hellou tjejen. ska du ha min nalle får du vänta några månader. den jag ska ha har inte kommit ut än =(

2009-04-19 @ 12:45:59
URL: http://mrpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0