ica-verro.

nu har jag duschat och rakat benen mina så dom inte är luden längre, haha.
sitter o äter min apgoda sallad jag skrev om för nån dag sen, den med massa spenat kassler o svart quinoa :)
MUMMMMAAA!
jag har smidit lömska planer hela dagen, är ju ledig och stockholm ligger framför mina fötter med alla dess möjligheter.
nu först ska jag klä¨på mig och göra mig iordning lite
men sen ni :)
punkt ett är att gå på aquaria med laura o hennes syster med familj,
men rädd att jag inte kommer hinna för kl 15 slutar vero jobba och då ska jag våldgästa henne med lite vin :)
hehe.
tänkte först stå utanför hennes jobb o dricka vin utklädd till påskkärring, men skippade påskkärring looken o drar dit som jag är....och vin såklart!
sen ska jag tvinga henne dricka upp det o följa med mig till pajje o hans arbetskompisar som är och lirar biljard vid odenplan :) mihi.
rapporterar sen om min plan lyckades! :)


här är världens sötaste ica-vero :) (vero jobbar på ica, bor i sumpan och dricker vin nästintill varje dag)
men hon är min bäste bäste vän, faktiskt.



vin-verro.



nu flödar musiken, orup såklart, och jag ska börja dona!
jäääääääs höörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0