guten morgen.

idag var jag som ni vet uppe med tuppen, 04:00 ringde min förbannade klocka.
sov nästan inget inatt, drömde massa marddrömmar´=/
uffa uffa.
vaknade stup i kvarten.
som tur var låg ju pajje där bredvid mig så jag blev lugn igen och somnade om på direkten.
men sen vaknade man igen o igen tills det var dax att gå upp. damn it.

ville ligga kvar och hålla om min lilla sjukling där hemma :)



igår gjorde jag ett storkok, quinoasallad med kassler.
sjukt gott!
svartquinoa
kassler
massa olika sorters spenat
avocado
mozzarella
NOM NOM!

gjorde en varsin matlåda till mig o pajje o var så duktig.
men jag mitt ass, vad tror ni jag gör, igen?!
glömmer matlådan i kylen.
jefla skit.
får smaska i mig den när jag kommer hem ist, men så surt för jag hade ju sett framrmot den salladen sen runt 13 snåret i linkööööping!
nu får jag gå och käka dyrlunch igen för 100 riksdaler! =/
men det är ju gott, kycklingfile med tzatziki o pommes, muuuuuummms!
inte lika nyttigt dock men ibland får man ;D


nej nu ska jag kila mot bussen som ska ta oss ut till norrabantorget där vi ska klargöra tåget :)
har 10 PLUS brickor och 2 bas att servera i första klassen idag så inte alls mycket att göra, skönt.
önska mig lycka till!
ha en bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0