fortfarande i tvättstugan...

UH!
hade tvättid kl 13, dodelidoo jag höll på att dona där nere, så BOOM! smäller det o alla maskiner slocknar o det blir svart..
JAHAA tänkte jag! kuta upp o ringde vaktisen sverre som kom i ilfart till tvättstugan o fixade problemet.
så fortsatte jag dona där nere och vad tror ni händer?!
jo precis. det smäller igen o allt blir svart..
det här är inte sant tänkte jag o sprang upp IGEN o ringde sverre som även denna gång kom  han såfort  han förmådde.
nå krångel med en av maskinerna säger han och fixar det återigen.
men den här gången stannar han kvar där nere för att kika så det inte händer igen och vi står o småpratar lite.
han är så faschinerad över att jag jobbar på SJ så det är det enda han vill prata om, haha.
men så kom jag in på om det fanns nåt grovsoprum nånstans?
JA säger han, ställ det du vill hiva utanför min dörr så fixar jag det. WOHO tänkte jag, äntligen får vi väck den hemska äckliga mattan! så nu är den borta :)
jag har fått mycket gjort och tvätten börjar bli klar nu med, ska bara vikas och läggas in i garderoben, hujedamig.
sen skura och dammsuga, suck.
nästa gång är det tusan älsklings tur ;D mihi.



lånad på google.se


jag tyckte den där glad påsk bilden passade så bra!
jag hatar för det första gult, snäckor är vackra och dom symboliserar också sommar och utomlands.
jag längtar till båda! den där bilden får mig att lääääängta efter allt vad sommaren har att erbjuda.
och vet ni vad det bästa är? jag får tillbringa min sommar med världens finaste person, pajje :)
you make me happy darling!

GLAD PÅSK på er alla :)
när jag hinner ska jag kila o köpa nåt att lägga i pajjes påskägg, men jag har så dålig fantasi ju, damn it.
men jag har en sak i åtanke som jag ska in o kika på, iiiiih! när jag hinner som sagt!
älskling ringde nyss, han ska jobba morgonpass imorgon, JAAA! äntligen kan vi göra nåt ihop imorgon!
annars jobbar han ju hela dagarna mån-fre =/
så vi funtar på IKEA imorgon och köpa ny matta eftersom vi fick den vi hade hivad idag :)

IKEA förresten, jag och sötaste laura var där i torsdags och fyndade lite.
tog en mystur ut dit och åt korv (som är ett måste om man går på IKEA) mihi.
jag fick med mig nya handdukar hem, nytt svart lakan, en dörrmatta och massa vanilj-värmeljus, mys! :)
och vet ni vad det bästa är? jag köpte bara det jag for dit för att handla, helt otroligt!
brukar ju annars bli ett o annat impulsköp där.
im so good.
spar ju tills äventyren i sommar :) jag längtar!
.....iallafall...när vi väl kom hem från IKEA i torsdag så drack vi lite vin o jäste innan hon for hem till hawrie och jag fortsatte dricka vin med evelina (världens sötaste galna tjej från jobbet) senare intog vi baren på kvarnen vid medborgarplatsen.
den kvällen talar vi inte mer om, HAHA :)


kolla vad jag o älskling ska beställa en varsin när han kommer hem från jobbet ikväll :)
endeligen!


bild lånad på applestore.se     ...... jag vill ha den där, den röda. den är finast och man kan dessutom bara köpa den på applestore.com
och det bästa är att en liten summa (10 dollar) går till AIDS-offren i Afrika. grymt ju!



nej nu tvättstugan igen sen upp o dona klart sen ska jag försöka hinna slå mig ner här igen och lägga in lite bilder :)
Överlev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0