early morning.





börjar med en bild på mina fina roooosor som jag köpte till en myskväll jag o pajje skulle ha, fina va? :D


jag är leeeeeeeeeeeeeeedig! helt otroligt skönt.
idag börjar allvaret, cambridge. gash.
jag ska ge allt, o ha kul.... :D
ska ut på en prommis snart med två av dom sötaste tjejerna jag vet, evelina och amanda :)
sen ska jag försöka tvätta, varken jag eller pajje har ju nåt att ha på oss snart, damn it. vi är lortungar :)


jag tänkte dela med mig av lite bilder, bla på lägenheten :)
Enjoy!




köket, fast spegelvänt? humn. kök o kök förresten, nå typ av matlagningsställe skulle jag vilja kalla det :)




Hallen :) mihi.



badrum 1



badrum 2


jag lägger ut bilder på själva sovrummet/vardagsrummet senare, var så sjukt stökigt vid detta tillfälle då korten togs, haha :) men snart så, ledig idag så blir väl städning.
tänkte dra en repa på stan med och kika på nåt, vill ha ett par nya skor så ska iväg o kika på det :)
ett par converse, sånna nya fina ni vet? låga. jamen karro du vet iaf  vilka jag menar, mihi.
har försökt skriva detta inlägg sen kl 09 nu, hrm.
så ni vet, varken evelina eller amanda har vaknat än så nu strejkar jag.

 ska jäsa med nico o hennes sötaste fralla nisse idag ist, (och hänga på stan) här är en bild på nico (blondie) när vi hyrde en limousin o glänste runt med i sthlm :) jääääääääääääs.




en sån kväll! den ska jag berätta mer om för den som vill höra :)
här är iaf nico och nattis i sitt esä! jag säger det igen, en sån jäkla kväll.
8 brudar i en limousine, massa 90 tals dängor och sprit, kan det blir bättre?
underbar kväll, underbart sällskap.



one more :)



nej nu ska jag hoppa in i duschen så det händer nåt idag.
skriver mer sen, jäs på bilderna medans!

Överlev.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0