bingo-lotto :)



nu sitter jag o honey o lirar bingo-lotto :)
haha.
mysigt ju!
jag tycker det är rätt spännande, mihi.
men jag har aldrig tur i spel, bara i käääärlek :)

idag har jag jobbat och slitit.
varit i mjölby och vänt. hade bistron.
jefla cp dag egentligen men jag kom ju hem i tid iaf.
då hade honey lagat korvstroganoff och ris, nom nom.
och nu har vi då som sagt krypit ner i sängen och lirar biiiiiingo.



skriver mer senare ikväll eller imorgon.
jag har ju inte tid nu! :D mehe.
håll tummarna för mig och honey!

Kommentarer
Postat av: PG

Visste inte att han kunde sånt :p har han då inte visat i Nässjö i alla fall HAHA :P

2009-04-12 @ 21:27:32
URL: http://mrpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0